Döv, mätt och glad

Rubriken sammanfattar ganska så bra hur jag känner mig just nu...jag är halvdöv då jag har lock för båda öronen som inte har släppt än, jag är mätt så jag håller på o spyr (falukorv + semla gör en ganska så mätt) och jag är väldigt glad då jag har världens mest gulliga pojkvän som kom över på dagen idag för att håll amig sällskap fast jag är sjuk. Jag håller även en OTROLIGT bra disskution med Robin (edliing's pojkvän) om zebror med spasmer, star wars och rumpnissar i kolasås.

kan det bli mycket bättre?? Nej, speciellt inte när min tröja doftar kille av en obeskrivlig *host* anledning..

puss från mig

Kommentarer
Postat av: Miche

Det kan visst bli bättre! Jag kunde vart med i diskussionen! :O

2009-03-05 @ 09:05:53
URL: http://michmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0