Det här är en påhittig rubrik

Igår var jag hos lollo och träffade de gamla  brudarna, det var jättekul att se alla! Träffade även en polare till Lollo och Kristin som hette Sofia. Var helt död när jag kom hem så jag orkade inte skriva en massa då...

Jag var även på synundersökning igår!:S
Jag kommer typ att få glasögon... jag har -1 på vänster öga och -0.5 på höger, det är inte jättefarligt men jag kommer antagligen få ha glasögon ändå. Linser i mitt hjärta!

Idag ska jag kanske prova glasögon, annars ska jag snacka med Martin om vi skulle hitta på ngt idag...

så ser det ut idag ;)

hare för gött nu!

Kommentarer
Postat av: Miche

Oh yes (6)



OCh klart jag evt att et inte var DET du syftar på, men det vart ett sådant målläge att man inte kunde missa det xD

2009-03-29 @ 22:39:05
URL: http://michmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0