Päron och pankakor

Ikväll är det fest hos Love på värmdö, dit kommer jag inte kunna att gå då jag igår klantade mig lite vilket var droppen för dem så nu måste jag hålla mig i nackskinnet även fast jag inte gjort något alls i stort sett (nej det har jag faktiskt inte). Att ha överbeskyddande föräldrar som ALLTID ser en som deras lilla flicka är både störande och på något sätt skönt. Men mest störande. Just nu känner jag mig ganska så lack faktiskt...känner mig så maktlös, har verkligen inget att säga till om. Men vad att göra?! Pappas militärdiciplin sätter in och jag kan inte göra annat än att inställa mig...

Jag orkar inte ständigt vara den snälla oskyldiga flickan... 2 år kvar tills jag blir 18, måste ändra sig innan dess. Måste ju få göra ngt här i livet...eller va säger ni?

så hur ser min lördagskväll ut?? Jo jag sitter och GLOR på min mamma som steker pankako roch känner mig lite lagom instängd faktiskt.

Men men...

Puss på er sålänge

/Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0