Bandet, subway, cirkus

Det börjar så liiite bättre med låtarna nu...äntligen, men det är egentligen helt fel låtar för min röst och det är svårt som faen! (van vid soul och ballader men sjungen hårdrock) Men men jag kämpar på;)

hade cirkus tema på idrotten idag och jag insåg till min egen stolthet att jag kan jonglera med tre bollar!:O
Woohooo! Man lär sig ngt nytt varje dag...

nu är jag otroligt trött då jag inte somnade förren 2.45 pga mitt konstiga humör igår, vände och vred på mig länge. Men mitt i natten började jag snacka med min pojkvän som också låg sömnlös... och fullständigt underbar som han är lyckades han få mig på bra humör igen och jag kunde somna. All cred till honom! ♥

Jag älskar honom ännu mer då han kom med Subway-kakor till skolan där vi satt kvar och väntade på att kunna dra och repa med bandet, har ni inte smakat subways kakor är detta ett måste!

nu ska jag se om jag orkar vara produktiv och plugga lite, annars lär det bli typ msn tills jag somnar (vilket är snart hoppas jag)

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Emy

Ni är söta ni två :)

2009-03-25 @ 22:17:06
URL: http://mawh.blogg.se/
Postat av: Emy

Heh, nej det är ju inte så lite det xD

Två år om två månader. Läskigt :O

2009-03-25 @ 22:40:51
URL: http://mawh.blogg.se/
Postat av: Emy

Jaa det är ju det :)

Men du och din pojke kommer nog ikapp x)

Hur många månader har ni? ^_^

2009-03-26 @ 09:11:22
URL: http://mawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0