Ååååååååååååh Romme!

Japp nu sitter jag och väntar på att min frukost ska bli färdig. Har vart vaken sen 4.50 och är pigg som satan då jag egentligen bara har sovit 4 timmar, sover jag för lite så är det = hyperaktivitet i ca 3-4 timmar sen dör jag. Hade tänkt att försöka sova på bussen ;)

Martin den lilla galningen har suttit uppe typ hela natten och pluggat och lär väl vara helt borta... inte bra där!

Jag är i alla fall taggad till tusen, ska försöka ta en massa bilder som jag kan lägga upp här senare.

Var och klättrade igår med Kalle från klassen som är mästare på det och med Martin som har gjort det 2 ggr förut. Jag var rookie och var tvungen att öva upp mig lite innan det blev hyfsat. Grymt kul i alla fall! Men jag känner av det lite idag, med skidåkningsträningsvärken på det lär det ju bli underbart *host*. Men det är värt det!

Träffade för övrigt Lollo thorslund igår som jag inte sett på år och dag på pendeln påväg mot klättringsstället i älvsjö. Jättekul att se henne!

Nej nu ska jag försöka att få ner lite frukost, frukost tidigt på morgonen (dvs enda fram till kl 8-9) är ett helvete. Men man lyckas alltid och man mår så dåligt utan, så nu blire havregrynsgröt för hela slanten!

Min pappa ska få en medalj oxå för att han orkar skjutsa mig till bussen som avgår från Kungsbron, stora pussar på dig pappa!!

Nej nu får ni sömntutor ta och ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0