lite info för alla som e intresserade :P

Tänkte berätta om mej :P om ni inte orkar läsa om mej så sluta nu ^^ Jag e en typisk svenne med blont hår och blåa ögon (kommer med vackra svenne ord då o då ni får överleva XD). Vart med om mycket skit tidigare (drar långa historien för den som orkar sen :P) så jag e ganska så lugn nu. ÄLSKAR musik, spelar i gitarr och sjunger i ett band. Shit...har fortfarande inte riktigt vant mig vid att säga att jag sjunger i ett band låter så...a ajag vet inte...bara så helt enkelt. Aja tbx till ämnet :P jag har utvecklat en grymt lång stubin men tål inte att vara hungrig eller att vara kissnödig  (I'm legend*host* , ni vet vilka ni e ;P) då ska man inte direkt bråka med mig, förvarning om ni känner mig^^. Äh pallar inte ge någon lång historia vill ni ha den så kommentera XD

Hade NP idag skrev 3 sidor, känns nice o ha det avklarat :P men ännu nice-igare o dra hem efter o ha skrivit uppsats 1 timma i skolan ^^ hem till gitarren o datan (L) XD

känner på mig att jag kommer att skriva sönder min blogg XD

skönt o bli av med lite av det man tänker på

Drar nu<3

puss på er! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0