Ledig fredag...

ledig idag, sjukt skönt orkar ine gå till skolan just nu (pga. många olika orsaker). Funtar på o hitta på ngt sen, typ ringa upp någon, ska i alla fall gå ner o hämta en film hos en kompis som hon har lånat. Kom på att  vi (lite gött folk från skolan) ska dra till kungsberget nästa vecka på alla <3- dag (L), mysigt ^^, älskar att åka skidor:D 

Kom oxå o tänka på ngt som ger mig smått PANIK, gymnasievalet. Nån annan som har panik eller har alla bestämt sig?  :S

måste ju skicka in ansökan innan den 15 feb :S Svårt o hitta NV linjen med mycket musik :/
tror jag vet vart jag ska gå men jag ändrar mig varje sekund så... beslutsångest *suck*

ska sätta mig med gitarren ett tag tror jag, fördriva tiden o släppa lite tankar. kommer antagligen skriva ett inlägg i kväll igen.

aja det e OTROLIGT skönt o vara ledig i alla fall :D

pussar på er alla (L)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0