Kladdkaka...mm

Det är min namsdag idag, grattis på mej :D firade med att baka kladdkaka med torsler så jag ska nog inte äta kladdkaka på ett år nu, känns som om jag har svalt en tegelsten, men den var god så varför klaga? XD  helt underbart väder idag, haha, fan börjar skriva om väder i bloggen då har man trist, ne men jag älskar när solen kommer för då e det nära till sommaren :D skönt att kunna gå ut i linne o shorts o slippa michelingubbe (eller hur det nu stavas ^^) kläderna.

Ska dra o sova hos en kompis imorrn, men ska försöka o plugga lite innan jag börjar flumma runt (måste verkligen göra det pallar inte stressa arslet av  mig sen), får se hur det går XD

ska ta o hitta på ngt nu...

kramar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0